tisdag 23 februari 2010

Beach 2010

God kväll på er.

Bara en vecka kvar i februari, sen är det mars! Nedräkningen till sommaren har börjat :)
Och på tal om det, beach 2010.. Väldiga disskutioner har det blivit på olika bloggar angående detta. Och själv kan jag väl säga som så, bryr man sig så gör man det, bryr man sig inte, så gör man väl helt enkelt inte det. Man behöver inte hacka på andra bara för att man själv inte tycker likadant. Vem orkar egentligen slösa energi på andras oväsentliga åsikter?

Jag har av olika anlednigar iaf börjat bry mig. Jag är inte nöjd med min kropp efter graviditet och barnafödande, jag har väl inga direkta komplex men jag trivs inte med den - i bikini.
Och trivs jag inte så mår jag inte bra, och trivs jag så mår jag bra, ganska logiskt eller hur?

Försöker inte nå något superideal, men vill få en mer tränad kropp inför sommaren. För att jag ska må bra -ingen annan.

Så nu har jag och mamma börjat komma igång med träningen i alla fall, var på ett puls medel pass idag på friskis, och ja man märker ju att jag inte har den bästa kondisen ;) Men nu jäklar ska det bli ändring på det! Känner mig jättepeppad på att verkligen gå in för träningen nu, vi får hoppas att jag fortsätter med den inställningen.


Nej dags för att njuta av lite vampire diaries på tv6play, missade ju första avsnittet för tusan!
Trevlig kväll.

/Victoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar