lördag 20 februari 2010

Hur bra är blogspot?

Sitter här och försöker klura ut hur allt fungerar här inne på blogspot..
Har sett att det bl.a. står helt fel tid när inläggen publicerades! Står att dom blev publicerade runt 13 båda två, vilket är himla lustigt eftersom jag skrev båda sent på kvällen.
Och inte kan det vara tiden på datorn som är felinställd heller, har skrivit från 2 olika datorer nämligen.
Dessutom hittar jag ingenstans där jag kan se någon statistik på hur många som varit inne på sidan? Någon som vet om man kan se det?

Tacksam för svar!
/Victoria

2 kommentarer:

  1. Hej tjejen! Jag trivs bra med blogspot. :] Jag använder mig av en besöksräknare från Susnet. Här kan du se hur man gör: http://susnet.se/tjanster/ Under Inställning -> Formatering ställer du in tid och datum korrekt! :] Lycka till!

    SvaraRadera
  2. man måste ställa in vart man bor nånstans för att tiden skall bli rätt!

    SvaraRadera