fredag 19 februari 2010

Min fredag

Äntligen fredag! Eller ja.. tycker veckorna går så himla fort? Skönt det iofs, för då kanske man blir av med snöhelvetet och får lite värme någon gång..

På tal om snöhelvete, fyfan för min morgon!
Jag och Liam gjorde oss redo för dagmamma och skola och gav oss ut med vagnen för att ta oss till bussen. Så fort vi kliver utanför dörren så tar det tvärstopp. Hade ju förfasen snöat 20 cm(?) över natten! Ja för er som missat det..
Ännu värre var det när vi kom ut på vägen, inte nån jävel som hunnit ploga minsann.. så nej, det existerade ingen väg över huvud taget. Gick ju som på räls att köra en 3 hjulig vagn på en totalt översnöad väg! Tack och lov hann vi med nöd och näppe med bussen.
Vägen till dagmamman var dock ännu värre, fick sitta kvar hos henne i 10 min och pusta ut innan jag orkade röra arslet mot skolan ;) haha synd om mig var det!

Nu sitter jag hur som helst hemma hos mamma och pappa. Liam ligger och sussar sen några timmar tillbaka. Har hunnit med en sväng på tuna park med hela familjen på eftermiddagen, införskaffade ett par träningsskor, lite smycken och kläder till Liam :)
Imorgon blir det träning igen, måste få rutin på skiten ju!

Nej men, dags för lite mer cola och choklad innan det är dags att terrorisera älsklingen!

Trevlig helg.
/Victoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar